Vadila jí kancelář, sezení a cpaní se. Teď podniká ve zdravých tyčinkách bez obsahu výčitek

S odbytem pochopitelně nemá problém. Zdravý životní styl je skvělým byznysem (více o tom v aktuálním vydání tištěného magazínu FC s hořící nulou na obálce) a konkurovat kalorickým bombám – přeslazeným müsli tyčinkám v sirupu, čokoládě nebo jogurtu – není tak těžké.

Dokud Markétinu značku Love Your Life nikdo neznal, byla to výhoda, protože každý chtěl její produkty nabízet jako první a ideálně jediný exkluzivní. Protože to pro takové prodejce mohlo znamenat konkurenční výhodu. Malý konkurz vyhrálo vyhlášené pražské jógové studio Karma Yoga. A klientela se Markétě rychle rozeběhla.

Do Karmy chodí lidé zaměření na zdravý životní styl. Obvykle i jejich přátelé mají stejné zájmy. A nikdo své děti nechce krmit chemií. “Maminky mi dělají největší radost, tyčinky dávají dětem jako svačinku do školy. To je ono! Ale mým zákazníkem může být prakticky kdokoli: 1) kdo se dovede zamyslet, po čem sahá, když ho honí mlsná, 2) kdo potřebuje energii nebo 3) nastartovat kvalitní regeneraci…”

Prakticky kdokoli, pro podnikatele lahodná hudba. Před Markétou je ohromný trh. A zahraničí, kam také směřuje.

Všem je k dispozici všude – prodává totiž ve svém online obchodě. Zákazník nemusí nikam jezdit, ona neplatí žádné provize distributorům. Win-win situace. Navíc se promítá do ceny. 50gramová tyčinka stojí 35 Kč. Při odběru 4 tyčinek je 1 zdarma. Mít pro děti...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům