Markéta mohla samozřejmě pasivně čekat se svým produktem a čekat, kdo se ozve. Její podnikání by šlo po červené přímce.
Ale ona se rozhodla pro rychlou expanzi. Bez reklamy. Bez vydané koruny na propagaci. To je zelená cesta.
Markétiny tyčinky, tak odlišné proti kalorickým bombám – přeslazeným müsli tyčinkám v sirupu, čokoládě nebo jogurtu – jako první objednalo jedno studio jógy, Karma Yoga v Praze na Vinohradech. Jeho klienti byli spokojeni a rozevřel se rychlý “paprskovitý deštník”, jak se říká rozhlášení zajímavého produktu do okolí. Dobré zboží se chválí samo. Za chvíli vedle sportovních studií přibyla klíčová zákaznická skupina. Maminky. “Nejúžasnější je, že se v životě sbližují lidé s podobnými zájmy. Produkt, který jednomu vyhovuje, pak letí jako namydlený blesk celou skupinou. Největší radost mi dělají maminky. Tyčinky začaly dávat dětem jako zdravou svačinku do školy.” Markétinými zákazníky tak mohou být prakticky všichni. Protože vždycky někdo spadá do jedné ze 3 skupin: 1) nechce přibrat, i když ho honí mlsná, 2) potřebuje rychle doplnit energii, 3) potřebuje kvalitně regenerovat.
Markéta nazvala svou značku Love Your Life. Miluj svůj život – to vyjadřuje to, jak se sama začala díky úspěšnému podnikání cítit. “Je báječné vědět, že děláte správnou věc. Vím, co tyčinky obsahují a že všechno v nich lidskému tělu prospívá. Vím, že se ničemu nezpronevěřuji, nepochybuji o kvalitě vlastní práce a výsledek se prostě musel dostavit. Stačí, aby člověk jednou ochutnal, a vrací se nejen sám, ale i s dalšími zákazníky.”
Rádi učíme jednoduchému podnikání. V jednoduchém podnikání, které směřuje přímo na cíl, nejde prohrát. Markéta...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům