Mmm, té se to spí. Co je na jejím spánku zvláštního? Poloha. Komfort vleže není tak běžné zažít v letadle. Hlavně na mnohahodinových trasách jsou pasažéři rozlámaní, protože aerolinky nechtějí tolik nabízet sklopná sedadla, potažmo vodorovná lůžka. Přicházely by totiž o prostor, o více sedadel pro více cestujících, tudíž o zisk. Nejsilnější evropská skupina to začíná opatrně nabízet. Zatím v malém množství, ale hlavně že začíná.
Kdo má namířeno do Thajska, Vietnamu, Indonésie, Malajsie, Singapuru nebo na Bali a Filipíny a rád se během dlouhého letu pohodlně natáhne a prospí, měl by zařadit na seznam aerolinek Air France. Francouzi po fúzi s nizozemským KLM dělají víc pro luxus pasažérů. Aktuálně do devatenácti letounů Boeing 777-300 implementují v součtu 76 kabinek La Première.
Na videu je méně obvyklý pohled na proces výroby:
Ačkoli 76 je vysoké číslo, vyděleno počtem letadel vychází, že první třída bude v každém letounu zastoupena jen čtyřmi garsoniérami. Uvidíme, jaký bude zájem. Sedadlo, široké 57 centimetrů, se elektricky sníží v naprosto rovné lůžko, dlouhé 201 a široké 77 centimetrů. Francouzi si dali záležet na měkkosti matrace,...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům