3. parametr, podle kterého nakupují bohatí: Co nejméně pruhů
Je to jeden z největších paradoxů, jaké existují. Lidé nosí cizí reklamu, a přitom za ni sami platí. Na tričku, taškách, botách. Jak se vlastně firmám podařil takový majstrštyk, že inkasují peníze za něco, za co se normálně těžce platí?
Tím chloroformem, který omámil kupní sílu, se staly špičkové celebrity najímané do reklamních kampaní. Mají vyvolat dojem, že úspěšní lidé považují za normální otevřeně propagovat cizí brand. Ale to není pravda. Jinak by také ty osobnosti nedostávaly tolik peněz.
Opravdu bohatí lidé jsou naopak velmi opatrní, aby někomu jinému dělali reklamu. Mnohé značky, které míří na úspěšné, to již pochopily a téměř úplně vymazaly své propagační nápisy z oblečení, případně ponechaly jen malý symbol. Více není potřeba. Ti, kdo módě rozumí, beztak poznají, o jakého návrháře jde. A kdo módě nerozumí, tomu bude lhostejná i jmenovka přes celá záda.
Ostatně všeobecně rozšířeným omylem je, že bohatí lidé potřebují ukazovat druhým, CO si koupili. Opak je pravdou. To by jejich auta neměla zatmavená skla a prestižně vybavené domy nebyly schované za vysokými zdmi. Ne, to poslední, co OPRAVDU ÚSPĚŠNÍ lidé potřebují dávat najevo, je jejich majetek.
Jak je reklama mocná, pochopíte, když si zkusíte zodpovědět těchto pár otázek:
Proč je značková věc dražší než stejná věc bez nápisu výrobce?...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům