Všichni víme, že čas jsou peníze. Tedy že organizace času může vést k vytvoření nových peněz. Zatím nikdo to ale nepojal tak, že vlastním doporučením na základě osobní zkušenosti, jak se mi podařilo ušetřit a zefektivnit čas, je možné systematicky vydělávat – a ještě pomáhat.
Každý chce být úspěšný. Ale ví i to, v čem vlastně spočívá úspěch?
Úspěch spočívá ve zvládnutí a využití toho, co je nejvzácnější v životě. Čas. Můžeme mít spoustu nápadů, ale pokud si neumíme uhlídat svůj čas, nikdy nic nevytvoříme, nedokončíme, ba ani nezačneme. Crrr (telefon), koupil jsi rohlíky…? Ťuky ťuk (na dveře), všeho nech, teď udělej druhý projekt… Cink (mail), kdy doděláš ten třetí projekt?
Lidé mají potenciál zvládnout skoro jakékoli problémy. Co ale nemají, je dostatek času. Osobní rozvoj, rodina, práce. A kde jsou koníčky? Odpočinek? Čas na sebe sama?
Úspěšní lidé nemají větší hlavu, více končetin, delší den. Mají 24 hodin denně jako všichni ostatní. Žijí na stejné planetě se stejnými příležitostmi a narodili se stejně nahatí a bez znalosti jediného slova. A tak společnost Blue Partners přichází s produktem, který může srovnat rozdíly mezi lidmi. Anebo je naopak ještě prohloubit. To záleží na každém jedinci, jestli se příležitosti chopí, nebo se bude nadále prát s nedostatkem času. Oč jde?
O produkt nazvaný B&SP. To je zkratka pro Business & Skills Partner. Je to sada nástrojů pro zvýšení vlastní efektivity a obchodních úspěchů. Zdroj dlouhodobého profesního a osobního vzdělávání. Způsob, jak spojit CRM (Customer Relationship Management, tedy řízení vztahů se zákazníky), práci, osobní život, vzdělávání a ještě na tom vydělat. Jak je to možné?
B&SP má prostřednictvím videí, aplikací nebo dalších forem vzdělávání a hlídacích psů pomoci zejména marketérům, obchodníkům i živnostníkům, kteří se chtějí posunout a nevědí jak, uspořádat si kontakty, plánovat si denní aktivity, které pomáhají k dosažení snů, zvládat poprodejní kontakt a péči o zákazníky, vyhodnocovat prodeje, zkrátka šetřit čas, zvyšovat efektivitu, být spokojenější a úspěšnější. S pomocí lektorů a koučů se mají tvořit lepší obchodníci (techniky prodeje, telefonování), manažeři (nové dovednosti, motivace) i osobnosti (komunikace, životní styl) atraktivní formou s názornými příklady z reálných situací.
“Většina CRM nástrojů se snaží člověka...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům