3. část: O pilířích splněného snu
Férová služba je základem dlouhodobého podnikatelského úspěchu. Jenže podnikatelský úspěch v sobě nese jednu svízel. Kdo má stále více nových zákazníků, dostane se dříve nebo později do jistých kleští. Jakých?
Zuzana vzhledem ke svému přístupu nemá problém získávat dobré reference, tudíž i nové zákazníky, kteří přicházejí právě na základě doporučení svých přátel. Přece jen když jde o zdraví, každý chce primárně vědět, NA ČEM JE.
Zatímco ale jiní podnikatelé s přibýváním zákazníků přirozeně najímají zaměstnance, kteří jim se širší klientelou pomáhají, Zuzana to odmítá: “Tato oblast podnikání je tak specifická, že si za každým svým zákazníkem chci dojet sama a ošetřit ho osobně. Jen tak budu vědět, že jsem udělala maximum pro jeho spokojenost a zdraví. Pomocníky do budoucna využiju spíše pro administrativní práce. Nicméně budou-li mít klienti zájem o metodu, kterou já osobně neprovádím, doporučím je jinam – k prověřeným a mně známým terapeutům. Ale rehabilitaci a fyzioterapii nikdo jiný pod mým jménem dělat nebude.”
Znamená to, že dříve nebo později narazí na strop. Více zákazníků nebude schopna obsloužit. Ale to nevadí. Zuzana má ještě časové rezervy, je přece recepční. A už cítí, že odchod ze zaměstnání se blíží; že bude fyzioterapeutkou “na plný úvazek”. Má za sebou nejtěžší krok. Ten první. Od ničeho k něčemu. Od snění ke splněnému snu. Usmívá se tomu, protože “nikdy jsem o podnikání nepřemýšlela, dokonce jsem předtím ani nedostala žádný impuls ke startu podnikání, reálný nápad, v čem bych podnikat měla…” Dnes životu děkuje za všechny ty odbočky, které jí umožnily lépe vidět současnou cestu....
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům