Know-how
Prodává nejdražší/nejlepší možná auta. Díky tomu pracuje s nejsolventnější a také nejnáročnější klientelou, která výborně platí, ale za to očekává adekvátní služby. “Stává se, že přijde zákazník s prosbou, že jeho manželka má třeba za dva dny narozeniny a on na ně zapomněl. A napadlo ho auto jako dárek. Celý tým začne okamžitě pracovat na tom, aby poptaný konkrétní model co nejrychleji dostal do republiky, připravil a předal s velkou červenou mašlí.”
Díky těmto “infarktovým” úspěchům si buduje renomé a nálepku Muž zázraků. Když před třemi lety Lamborghini sepisovalo pořadníky na nový Aventador a zájemci museli čekat rok a půl, Vopičkův tým ho svým zákazníkům vozil do čtrnácti dnů. Ve výsledku jich bylo nakonec 17 – na Česko neuvěřitelné číslo. Ano, pouze od Vopičky.
“Nyní máme zákazníky na LaFerrari. Ve všech dealerstvích je tento model vyprodaný a oficiálně nejde sehnat. A i kdyby v nějakém dealerství byl, zájemce musí splnit podmínku alespoň tří již zakoupených Ferrari přímo od dealera,” vysvětluje Milan Vopička. “Ano, po celém světě jsou ta auta vyprodaná, ale,” usmívá se spiklenecky, “obchoduje se s nimi na černém trhu. Sice za cenu na kus budou dražší o nějakých dvacet milionů korun, ale my máme klienty, kteří to jsou ochotni za LaFerrari dát.”
Sám má tři Ferrari a jedno Porsche. Nemá jedinou oblíbenou značku. Neměl ji ani malý – opravoval, co se mu namanulo pod ruku. Díky tomu má neomezený záběr a jednoduchý vkus. “Baví mě mít od každé značky to nejlepší a uspokojit každého náročného zákazníka. Prodávat jen jednu značku by mě nebavilo, vyhověli bychom vždy jen omezenému procentu klientů. Proto jsme se také rozhodli zabezpečit servis vozů všech značek.”
Ano, čtete dobře. Všech značek. Pamatujete přece ještě na toho kloučka s kombinačkami v ruce… také si nevybíral. “Tohle patří k tomu nejtěžšímu v mé práci, ale já mám už ze sportu výzvy rád. Musíme pro každou značku objednávat originální náhradní díly samostatně. Kromě toho mít tým proškolených a zkušených techniků, kteří dokážou diagnostikovat závady u všech značek. A navíc musíme zajistit...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům