Na internetu je spousta nabídek a projektů, které mluví o úspěchu a bohatství, ale ve skutečnosti mají udělat úspěšnými a bohatými pouze jejich tvůrce, ne uživatele.
Najít výjimku, která se snaží opravdu pomoci uživateli a zjednodušit mu cestu k úspěchu, není tak těžké, jak by se na první pohled zdálo.
My si budeme všímat těch, které mají užitkovou hodnotu a vyplatí se je vyzkoušet. Tato, kterou dnes doporučíme, spojuje více důležitých nástrojů v jednom. Pomáhá obchodníky nejen posouvat, ale i poskytuje jim, řekl bych, náhradní mozek. Jestliže ten, který mají v hlavě, zapomene.
Projekt s názvem Business & Skills Partner směřuje zejména na obchodníky, konzultanty a poradce. Ti všichni potřebují 1) získat zákazníka (zaujmout), 2) udržet si ho (pečovat o něj).
A tak vznikl systém, který spojuje vzdělávání, mobilní aplikaci pro práci s telefonními hovory, obchodní nástroje (pro správu kontaktů, úkolů, kalendáře a pravidelných činností) a například možnosti posílání hromadné korespondence.
Co se nám nejvíce líbilo?
Vzdělávání
Úspěšným obchodníkem se nikdo nerodí, ale stává – buď krkolomným nabíráním vlastních zkušeností, nebo přejímáním cizího know-how, které je úspěšné a ověřené.
Zde, v sekci Vzdělávání, uživatel čerpá zajímavé znalosti a doporučení z oblasti obchodního, manažerského i osobnostního rozvoje. Materiály jsou stravitelně zpracovány formou hraných videí, animací, audií, doprovodných textů a mají tah na bránu konkrétních modelových situací. Certifikovaný kurz Úspěšný obchodník obsahuje 10 kapitol, které učí, jak získávat nové kontakty, jak efektivně telefonovat a domlouvat si obchodní schůzky, jak vést obchodní jednání, jak uzavírat obchodní případy, jak pracovat s námitkami, jak si říkat o doporučení i jak vytěžit maximum z poprodejní péče o zákazníky, zkrátka poučné vědomosti podporující budování špičkového vztahu se zákazníky, tedy úspěch.
Obchodní nástroje
Mobilní aplikace přispívá obchodníkům užitečnou správou telefonních hovorů. Typický příklad: Ráno začnete obvolávat desítky kontaktů. Někomu se dovoláte, jinému ne. Zatímco voláte dalším, začnou vám ti, kteří nalezli zmeškaný hovor, volat zpět. Vy se můžete už věnovat jiným věcem, být na důležitém jednání, nemáte čas hovor zvednout nebo se jen omluvíte, že zavoláte později…
Za jiných okolností máte v hlavě guláš, s kým jste vlastně mluvili a s kým už ne. A z těch, s nimiž jste mluvili, proč jste s nimi vlastně nedomluvili? Měl chřipku? Byl na jednání? Nákupu? U lékaře? Nebo Vás odmítl? Nebo jste nemohli Vy, protože jste vjížděli do tunelu metra, nechtěli před někým mluvit v autě?
A teď zvedejte telefon znovu a volejte tomu samému člověku, například odpoledne…
V této aplikaci se po zmeškání/skončení hovoru objeví dialog, který vám pomocí jednoduchých ikon umožní 1) zhodnotit hovor pomocí hvězdiček od jedné do pěti, 2) poznačit si, že máte zavolat zpět v konkrétní čas, nebo 3) si ke kontaktu nahrat či napsat poznámku, ke které se potřebujete později vrátit. Dejme tomu “Hraje tenis.” Nebo “Nakupuje dárek pro manželku k narozeninám.” Nebo “Dělá důležitý obchod.”
Pro udržování vztahu se zákazníky je totiž klíčové být v obraze. Aby vůbec chtěl v telefonátu...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům