Když Jobs se svým týmem vymýšlel první počítač NeXT (později ho použil například Tim Berners-Lee, strůjce internetu), opakoval těm, kteří ho příliš komplikovali: “Nepotřebujeme dávat studentům fyziky lineární akcelerátor. Nepotřebujeme dávat studentům biologie supervybavenou DNA laboratoř. Nevymýšlíme něco, co musí mít všechno. Tvoříme naopak něco, co nebude komplikované. Co lidé stoprocentně využijí. Co si budou moci finančně dovolit.”
Steve Jobs tomu říkal nejdůležitější otázka: Jaký hlavní problém svých klientů řešíme? Ta otázka představuje hlavní směr. Mapu bojiště. Motivaci, jež je větší než peníze, protože dokáže změnit klientům život. Jen pak tým uvěří, že je součástí něčeho většího. Ba že dokonce na tom každý má svůj podíl.
Všem, kteří chtějí...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům