Do Česka a na Slovensko potichu přichází Unique Travel, zatopí zřejmě i velkým cestovním kancelářím

Jděte do cestovní kanceláře a objednejte si zájezd. Prodejce se bude předhánět v tipech na dovolené, ale schválně – jestlipak v některém z doporučených hotelů vůbec byl? A byl vůbec v zemi, kterou prodává? A co když je za pultem někdo, kdo zná moře jen z doslechu a fotografií? I to se může stát. S ohledem na problematický servis českých cestovních kanceláří, které se snaží prodat volnou kapacitu za každou cenu (i za nereálné přísliby výhledů na moře, soukromé pláže a osobního sluhy dokonce v tříhvězdičkových hotelech), klient dnes na místě prakticky nepozná, zda jej kancelář obelhala, nebo jen chybovala z neznalosti prodejce. Britové, jejichž země je s ohledem na aristokratickou tradici považována za kolébku luxusního cestování, si tak před časem založili cestovní kancelář Unique Travel Europe Ltd., která funguje výhradně na bázi osobního doporučení. Tedy kdo je spokojen, objektivně doporučí produkt, kterému věří a vyzkoušel si ho, a stává se de facto sám travel consultantem, který z uskutečněného prodeje zájezdu bere zajímavou odměnu. Vtip je v tom, že osobní doporučení uděluje pouze svým známým, blízkým, přátelům, které by jednoduše nepodvedl. Vše navíc může doplnit vlastními fotografiemi z místa a svědectvím do nejmenšího detailu.

Zatímco tedy běžné cestovní kanceláře mnohdy ani nevědí, jak daleko je hotel vzdálen od pláže, klienti Unique Travel Europe Ltd. na základě osobní zkušenosti mohou novému zájemci přesně vysvětlit i to, z čeho se skládá plážový písek (zda z korálů, tudíž je zapotřebí koupací obuv), jak rychle klesá dno (zda tedy je vhodné pro koupání dětí) či jak daleko od břehu stačí dospělý neplavec. Vědí vše o větru, ideálních zvyklostech, sezoně, znají mouchy tamní hotelové gastronomie, dokážou přesně popsat aktivity v okolí, dokonce i to, zda na pokojích je dětská chůvička nebo adaptér na notebook. To prakticky nikdo za přepážkou v běžné cestovní kanceláři není schopen sdělit, přitom klient nemá při pozdější reklamaci vůbec žádnou naději… Cestovky holt pracují bez záruky.

Proslýchá se, že dceřiná společnost Unique Travel a. s. v tomto týdnu potají vyškolila prvních 50 klientů z České, Slovenské republiky a Bulharska v celkem 8 luxusních hotelech na Mauriciu, mělo by jít výhradně o pěti až šestihvězdičkové resorty s nejlepším servisem. Právě tam zákazníci utrácejí nejvíce peněz a jsou vytočeni, pokud je tam nějaká kancelář pošle ve špatné...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům

Napsat komentář