Časopis FC pravidelně oceňuje firmy za počiny, které vedou nejen k větším obchodním obratům, ale i k trvalé přízni zákazníků. Natáhnout klienta umí kdejaký vůl, ale získat si ho navždy umí jen opravdová esa – nemluvě o tom, že finančně to často vyjde téměř stejně, ne-li ve prospěch upřímné pomoci. Tentokrát stojí za inspiraci zámořská firma.
Druhý největší letecký přepravce v Kanadě, WestJet, připravil svým klientům šokující předčasné Vánoce. Představte si, že jste si mohli přát cokoli. Dostali jste to. Vtip byl v tom, že jste nepostřehli jakýkoli záměr. Celkem 354 osob má naprosto vyražený dech.
V odletových halách letišť v Torontu a Hamiltonu si společnost nejprve počkala, až si cestující nascanují palubní vstupenky. Poté – se znalostí křestních jmen – je za pomoci 19 skrytých kamer sledovala, jak se blíží k reklamnímu panelu. Z něj překvapené malé pasažéry oslovil Santa Claus jménem! A nejen to, ptal se jich, co si oni i rodiče přejí k Vánocům. Ačkoli vše vypadalo jako žertovný rozhovor – už tak unikátní tím, že přes obrazovku byl živý –, nahrával se na záznam a asistenti v zázemí rovnou vypisovali a párovali objednávky. 150 běžců v Calgary ihned spěchalo do dvou obchodních...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům