Půl miliardy za reklamu, která není vidět

Kdo přemýšlí STEJNĚ jako jiní, těžko dosáhne většího úspěchu než jiní. Přemýšlet JINAK než jiní je úkolem marketingových specialistů. Ti nejlepší jsou neřízené střely.

Včera jsme psali o úžasném marketingovém tahu nízkonákladové aerolinky, která uspořádala šokující Vánoce pro své pasažéry a za cenu přijatelných výloh získala fantastickou virální reklamu. Jen článek na FirstClass.cz sdílelo přes 30 000 čtenářů. Ne, s takovými marketingovými génii nepotřebujete vyhazovat za reklamu v televizi.

Ptáte se, jak se to dělá myslet jinak? Nejlépe myslet opačně. Dalším příkladem může být firma Intel. Ta zaplatí kolem 25 milionů dolarů, tedy 498,6 milionů korun, za reklamu u jednoho z nejsledovanějších fotbalových klubů světa, FC Barcelona. Na tom by ale nebylo nic zvláštního, to si může dovolit každý, kdo na to má. Jak ovšem zařídit, aby o reklamě navíc každý mluvil? V Intelu to vymysleli geniálně: ta reklama nebude...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům