Kdo přemýšlí STEJNĚ jako jiní, těžko dosáhne většího úspěchu než jiní. Přemýšlet JINAK než jiní je úkolem marketingových specialistů. Ti nejlepší jsou neřízené střely.
Včera jsme psali o úžasném marketingovém tahu nízkonákladové aerolinky, která uspořádala šokující Vánoce pro své pasažéry a za cenu přijatelných výloh získala fantastickou virální reklamu. Jen článek na FirstClass.cz sdílelo přes 30 000 čtenářů. Ne, s takovými marketingovými génii nepotřebujete vyhazovat za reklamu v televizi.
Ptáte se, jak se to dělá myslet jinak? Nejlépe myslet opačně. Dalším příkladem může být firma Intel. Ta zaplatí kolem 25 milionů dolarů, tedy 498,6 milionů korun, za reklamu u jednoho z nejsledovanějších fotbalových klubů světa, FC Barcelona. Na tom by ale nebylo nic zvláštního, to si může dovolit každý, kdo na to má. Jak ovšem zařídit, aby o reklamě navíc každý mluvil? V Intelu to vymysleli geniálně: ta reklama nebude...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům