Je stříbrná neděle. A Vy ještě nemáte dárky? Hrozná zpráva je to především pro obchodníky, kteří mají vánoční nákupy za hlavní příjmové žně. Jak Vás dostat do obchodů? A jak Vás donutit, abyste nekupovali maličkosti, ale megadárky?
Časopis FC v rámci rubriky Myšlení bohatých ukazuje nejen, jak vydělávají peníze jednotlivci, ale všímá si také neuvěřitelných marketingových tahů obchodníků, kteří emotivní Vánoce využívají ke zvyšování tržeb. Dnes drsný příklad z Londýna.
Co darujícího člověka při výběru pozornosti pro obdarovaného trápí nejvíce? Dvě myšlenky: 1. Aby se dárek líbil. 2. Aby nepůsobil odbytě. Obchodní dům Harvey Nichols místo poukazování na všechny pozitivní varianty nápaditých dárků udělal přesný opak. Vyrobil kolekci s hrozivým názvem Promiň, utratil jsem to za sebe.
Představte si, že své milované osobě snesete pod stromeček vše, co si přála. A nyní nadešel čas, abyste se Vy sami poradovali ze štědrosti druhých. Rozbalujete jeden malý balíček. Může tam být cokoli drahého, nejlépe ve zlatě nebo s diamanty.
Vždyť to přes balicí papír tak nadějně klepe!
Je tam plastová krabička. A v ní – zmatek obdarovaného...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům