Zaujalo nás pár zajímavých čísel z účetní uzávěrky Ferrari:
1) Každé auto, které v průběhu roku 2013 sjelo z výrobní linky v Maranellu, mělo nějakou zakázkovou úpravu. To znamená, že 100 procent všech Ferrari bylo personalizováno. Nikdy v minulosti nedosáhli Italové absolutní hodnoty.
2) Spojené státy zůstaly pro Ferrari největším trhem. Loni Američané odebrali 2035 kusů Ferrari. Překvapivější je, že Britové koupili tolik vozů, co Číňané. Přesněji řečeno, jihovýchodní asijský region, který v účetním sloupku Ferrari zahrnuje Čínskou lidovou republiku, Hongkong, Macau a Tchaj-wan, pohltil 700 kusů Ferrari, zatímco Velká Británie oproti němu jen o 23 kusů méně.
3) Automobilka měla v roce 2013 čistý zisk o 5 procent...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům