Česku chybí spousta služeb, které jsou běžné v zahraničí. “Bohužel” by řekl ten, kdo služby čerpá, tedy zákazník. “Bohudík” řekne ten, kdo služby může nabízet, tedy pozorný podnikatel. O populárních službách, které lze přenést do Česka a vydělávat na nich, píšeme pravidelně v časopise FC. Příklad?
Londýnské letiště Heathrow je největší v Evropě, s pěti terminály. To je dost špatná zpráva, když v poslední chvíli zjistíte problém. Tu a tam můžete vidět pasažéry zmateně pobíhat a chytat se za hlavu. Každý totiž něco ve spěchu zapomeneme doma. Maličkost se dá na letišti dokoupit. Jenže co když jde o večerní šaty či rezervní kravatu? Co když se ušpiníte a hned z letadla máte jít na důležité jednání? Co když se odlétá zanedlouho a už se nemůžete vzdálit a nikdo Vám nestihne dovézt náhradu? Můžete běhat mezi duty free shopy v transitním prostoru, ale jak se honem orientovat? Čas běží, nervy se šponují.
Nic záviděníhodného, že? Tedy, pro zákazníka.
Ale požehnání pro podnikatele.
Úspěšné podnikání je založeno na pomoci. V Londýně tedy zavedli osobní nákupní asistenci. Jazykově vybavení zachránci jsou pro případ nouze na telefonu a záhy u Vás. Mají na lince 300 partnerů, zastoupených přímo na Heathrow, kteří zahrnují...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům