Deky štěstí. V letadle už poznají, že nejste spokojeni, i když se to stydíte říct

Jednoduchá otázka: Co je klíčem k úspěchu v podnikání?

Ano, spokojený zákazník.

Složitější otázka: Jak poznáte, že je zákazník (ne)spokojen, jestliže Vám do očí řekne “no jasně, všechno bylo super”, a přitom si myslí “vůbec se mi to nelíbilo, už nikdy Vaše služby nevyužiji”?

A následně Vás pomluví u známých…

Proto hoteliéři tolik chtějí, abychom na konci pobytu známkovali jednotlivé služby, vypisovali chyby a navrhovali případná zlepšení.

Proto restauratérům tolik záleží na tom, abychom se nezdráhali číšníkům říct, co kuchař nebo servis nezvládli.

V British Airways se asi brzy přestanou ptát. Oni to budou totiž vědět. Postačí jim pohled. Žádná slova.

Telepatie? Ne, moderní technologie…

Tato první letecká společnost vyzkoušela během letu z Londýna do Newarku tzv. deky štěstí. Jsou utkané z optických vláken, která snímají mozkové vlny. Emoce pasažéra, respektive změny, jsou okamžitě vidět na povrchu jeho přikrývky. Podle aktuální nálady se zbarví domodra (v případě pohody), nebo dočervena (v případě napětí, nevyváženosti, špatných pocitů).

K čemu to? Letušky na první pohled poznají, kdy se pasažér necítí dobře. A to i když spí. “Zjistí, zda má dostatek podnětů k tomu, aby mohl například spokojeně relaxovat. Zároveň vidíme, co přesně má na jeho pohodlí vliv. Zda upravené osvětlení paluby, jídlo, zábavní systém nebo...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům