Tlačit, nebo přitáhnout?
Znáte to u dveří, které se otevírají buď sem, nebo tam. Podle cedulek s označením PUSH, nebo PULL.
Obchodníci, prodejci nebo podnikatelé stojí u takových dveří denně. Těmi dveřmi je zákazník. I u něj platí: tlačit, nebo přitáhnout?
Ti špatní na něj pouze tlačí. Ti dobří jej umějí přitáhnout k sobě tak, že už je neopustí. Jak to ti dobří dělají? Co lze od nich odkoukat?
Jestliže podnikat začínáte nebo se v podnikání plácáte, je dobré si uvědomit, že žádný byznys nepřežije bez prodeje. Mnozí se do obchodu vrhají naivně. Viděli totiž v akci dobré obchodníky a všechno jim připadalo jednoduché. Ano, tak to opravdu vypadá. Mají uvolněný a přirozený způsob, který prospekta (možného zákazníka) provádějí celým prodejním procesem. I když pracují s obyčejným produktem, dokážou mu dát jakousi auru, zvláštní nadstavbu, a celé prodejní rutině styl. Mají NĚCO, proč zákazník nejen koupí, ale dokonce se znovu vrátí.
Ti špatní to NĚCO zoufale neumějí, ba ani nechápou. Tak co to NĚCO vlastně je? V čem jsou takové rozdíly? Ve střihu saka? V úrovni restaurace, kde obchod dotahují? Ve značce auta, kterým přijedou?
Vysvětlím Vám 7 největších rozdílů mezi dobrými a špatnými...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům