Miluje luxus a je ochoten si za něj pořádně připlatit! Výstřední obchodník s diamanty Josef Lahoda poptal přímo v pražském showroomu Scuderia Praha speciální nabídku Ferrari Tailor Made, která si podle oficiálního importéra značky Ferrari v ČR reálně najde přibližně jednoho zákazníka ročně. Že by si Ferrari svůj odhad vybralo hned zkraje roku?
Zakázkový program Tailor Made, se kterým přišlo Ferrari koncem loňského roku, nemá u řadové automobilky na světě obdoby. Klient si vybere prakticky pouze standardní modelovou řadu a až na hnací ústrojí (motor a převodovku) může vše ostatní již volně přizpůsobovat svým potřebám, manýrům a snům. Zůstat musí jen tvar mechanických částí a principy, na nichž stojí bezpečnost posádky. “Šití Ferrari na míru” se provádí v Itálii, a to ve zcela nové hale, postavené v Maranellu pouze pro tyto účely. Zákazníkovi je tam k dispozici tlumočník a vlastní italský designér, který víceméně drží rozjetého zákazníka v přijatelných designových mantinelech kvůli tomu, aby se z vozu vlivem momentálních emocí k jeho škodě nestala dodatečně neprodejná kuriozita. Tailor Made vznikl naopak proto, aby navýšil exkluzivitu a hodnotu modelů, dosud omezeně doupravovaných prostřednictvím počítačového konfigurátoru. O programu jsme již psali zde.
Tailor Made je pouze pro velmi movité. K již tak drahému Ferrari klient připlácí průměrně cca 100 000 EUR, za což ale získá garanci automobilky, že žádné jiné auto ve stejné kombinaci materiálů a barev již z Maranella nevyjede. Očekávali jste, že to zaujme jen šejky? Chyba lávky, Lahoda jako první Čech poptal meze programu přímo v Praze. “Miluji rychlá auta a výjimečnost. Trochu mě láká i to být vůbec prvním, kdo takové zakázkové Ferrari bude v Česku řídit,” uvedl pro FirstClass.cz Lahoda s tím, že o zvoleném modelu již má jasno. U něj vyhrála California. Víc zatím nezveřejňuje. “Mám ze všech možností, které Ferrari Tailor Made nabízí, opravdu oči...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům