Extrémně rychle se nám vyprodává aktuální vydání magazínu FC, zaměřené na všechno, co těm, kdo chtějí být úspěšní, pomáhá k rozvoji a růstu. Jeden výtisk si dnes k obědu přinesl pod paží i můj kamarád, poměrně úspěšný realitní makléř. “Nedám to z ruky. Ale koukni na tohle, to Tě bude zajímat.”
Nahlédl jsem. Kniha od Američana Kevina Kruseho, který zpovídal 246 podnikatelů, z toho 7 miliardářů, a 13 olympijských atletů. Všechny na téma Jak co nejekonomičtěji pracovat s časem.
Musí říct, že jsem se do anglického textu zakousl více než do podávaných hovězích líček s karlovarským knedlíkem. Samozřejmě neslušně, protože při jídle se nečte, kaju se. Ale kamarádovi to nevadilo. Četl spolu se mnou…
Možná Vás to potěší – alespoň bleskově 7 myšlenek úspěšných byznysmenů o lepším time managementu:
Richard Branson, zakladatel Virgin Group
“Jeden z mých oblíbených triků je: provádět většinu schůzek vestoje. Zjistil jsem, že je to mnohem rychlejší způsob, jak dokončit práci, jak dospět k rozhodnutí i jak dosáhnout dohody. Pokud mi to druzí umožní, jsem pro mítinky během vycházek…”
“První věc, kterou si balím na cesty, je poznámkový blok. Virgin Group bych nikdy nevybudoval do takové velikosti bez pár kousků papíru. Když máte myšlenku a včas si ji nezapíšete, následující ráno může být fuč – navždy.”
Kuriozita: Když jednou při sobě neměl poznámkový blok, načmáral si ideu do cestovního pasu…
Nathan Blecharczyk, spoluzakladatel Airbnb
“Plním si svůj diář odzadu, tedy od nejpozdějšího termínu k nejdřívějšímu. Snažím se tak vyhradit si dopoledne na dělání “opravdové práce”. Zjistil jsem totiž, že se dokážu lépe soustředit po ránu, zatímco hůře, když jsem rozbombardovaný absolvovanými schůzkami. Proto se snažím mítinky...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům