K čemu jsou modelky, když mají mnohdy jen hezkou tvář – ještě k tomu počítačem upravenou – a jinak jsou ztělesněním falše a obchodní neupřímnosti, když se zaprodají komukoli jen podle nabídnuté výše peněz? Odporné už to začalo být i značce Gucci, která si za novou tvář vybrala dámu s charakterem a životním příběhem, žádnou vychrtlou kost, která nechápe, že si nemůže jít v soukromí koupit produkt jiné značky, pokud jí to nezakazuje smlouva, ale břinkavé jméno, s nímž se klientky Gucci mohou velmi dobře ztotožnit, protože není jen tak k mání. Tou tváří se stala monacká princezna, dcera princezny Caroline, Charlotte Casiraghi. Je jí 25 let, nicméně sama si oblečení a doplňky Gucci kupuje. Nemusí se přetvařovat, pitvořit. Módní značka Gucci chce v revoluci jít tak daleko, že v připravovaných kampaních zvažuje princeznu ukázat bez make-upu a jakéhokoli líčení, aby vynikla její přirozená krása. To je u mnoha modelek, které v reálu vypadají jako zdevastovaná...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům