Snad žádná jiná automobilka se v posledních letech nepotýká s takovou kritikou jako BMW. Značka totiž poněkud ustoupila od tradičních hodnot, v jejichž centru byl řidič, benzinový řadový šestiválec, manuální převodovka a pohon zadních kol. Důraz místo toho převzal komfort, výbava, pohon všech kol, automat a dieselový motor. Myslíte, že je to špatně? Pak se zamyslete ještě jednou. Kdo je skutečná kupní síla současnosti? Automobiloví závodníci? To ani náhodou. Manažeři a manažerky? To už je lepší. Právě oni si přechod BMW od tradic doslova vydupali. Automobilku však za to neodměnili pouze papírky vytištěnými národními bankami po celém světě. Dle nezávislé organizace Reputation Institute se totiž při měření vlivu jednotlivých globálních značek nejvíce lidí vyslovilo právě pro BMW. Německá automobilka se tak pro letošní rok stává společností s nejlepší reputací na světě!
Překvapení je o to větší, že BMW za sebou nechalo veškeré počítačové firmy. Google, lídr z let 2010 a 2011, se propadl dokonce na 6. místo. Applu lehce uškodila smrt...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům