Nejdražší billboard světa trůní pod Burj Khalifou. Měsíční náklady vychází na 27 miliard korun!

Pokud dnes chcete prodávat či upozornit na své služby, nutně musíte inzerovat. V televizi, rádiu, časopisech, prostě jakkoliv. Jinak se nedostanete do širokého podvědomí a můžete začít s osobním i firemním bankrotem. V Dubaji je navíc konkurence několikanásobně větší než v České republice, reklama tak více než kde jinde stojí mezi úspěchem a krachem. Přesvědčily se o tom i společnosti Go Fast a Skydive Dubai, které pod nejvyšší budovou světa uspořádaly neobvyklou tiskovou konferenci. Její součástí se stal interaktivní billboard, který strhal veškeré rekordy. Nikoliv ovšem ve sledovanosti, ale ve výdajích. Pokud by totiž obě firmy danou show opakovaly každý den po dobu jednoho měsíce, vyšly by náklady na neuvěřitelných 1,3 miliardy dolarů (26,65 miliard korun).

Co za tím stojí? Vyjma samotného materiálu a práce všech zúčastněných je to zejména palivo pro privátní Jet Pack, jehož pilot se okolo billboardu a Burj Khalify proháněl po nějakých 30 s. Účetní obou firem tyto náklady vyčíslily na cca 500 USD (10 250 Kč) za jedinou sekundu. Tedy na sumu de facto nižší, než kolik platíte v tuzemské komerční televizi za sekundu reklamního spotu. Pokud by však Jet Pack létal okolo billboardu nonstop po celý měsíc,...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům