Hermés natahuje klienty, očekávanou kabelku zdražil o 100 procent

Průzkumy veřejného mínění nejsou vůbec špatná věc. Investovat se do nich vyplatí, dokazuje zkušenost módní značky Hermés. Ta před rokem vypustila do světa předběžné návrhy chystané kabelky Kelly Picnic, která navazuje na tvar legendární Kelly, jenže už na pohled je v jednom unikátní: kombinuje košíkový styl s kůží. Hermés tehdy ohlásil předpokládanou cenu 10 000 dolarů, tedy více než 200 000 Kč. A o mnohé potenciální klientky se pokoušela srdeční slabost. Jenže čím více se o kabelce hovořilo, tím více začala být cena přijatelnější a adekvátnější – přece je to rarita! A za výjimečnost se platí! Nyní tedy Kelly Picnik vstupuje do obchodů. Cena? 20 000 dolarů! Tedy více než 400 000 Kč! Ano, Hermés v mezidobí zdvojnásobil cenu. “Za výjimečnost se musí platit,” říká Axel Dumas, nový CEO značky Hermés. “Původní cena...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům