Piquadro: prvotřídní věci, mizerná obsluha

TAJNÝ ZÁKAZNÍK. Ach, jak je snadné zničit podnikateli jeho obchod. Stačí na to špatný personál. First Class vyžaduje za prvotřídní cenu nejen prvotřídní produkt, ale i prvotřídní servis. Jsou nám lhostejné zlaté kliky na dveřích, když za nimi čeká otrávená prodavačka, které je zákazník na obtíž. Ano, špičková značka může mít nabubřelý marketing, ale nikdy ne arogantní personál.

Přijďte do Prady, která má nepochybně prvotřídní renomé, tedy do butiku v Pařížské ulici v Praze, a příště se tam rádi vrátíte. Servis je nejen znalý, ale také pozorný a ochotný.

Zajděte ovšem do prodejny Slevinsky v Pánské pasáži na Příkopech a pochopíte, proč Češi raději nakupují na internetu nebo v zahraničí. Máme čerstvou vlastní zkušenost v pozici tajného zákazníka.

Rozhodli jsme se zakoupit pánskou brašnu Piquadro. Tato italská značka nemá ráda kompromisy. Na evropskou špičku kožených doplňků se vypracovala teprve nedávno. Marco Palmieri ji založil v roce 1978 a první kolekci představil AŽ v roce 1986, po 8 letech vývoje. Výběrový styl a kvalita jsou kombinovány historickými zkušenostmi Italů s řemeslným zpracováním kůže. Jakkoli jsou Italové trendově zaměření a jejich produkty nebývají nadčasové, Piquadro vybočuje klasickými tvary a barvami, ačkoli má rovněž kolekce designových cestovních zavazadel a doplňků pro mladší generaci. Volbou Piquadra uděláme dobře, nepochybovali jsme. A když si nebudeme vědět rady, určitě nám tam rádi a se zkušeností poradí.

Mýlili jsme se. Za prvé, radit jsme nepotřebovali. Láskou na první pohled jsme zahořeli hned do tašky ve výloze tohoto multibrandového obchodu. No, ale třeba nám to slečna prodavačka vymluví a doporučí něco lepšího, přesnějšího pro náš věk, styl a záměr....

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům