Móda mizí z Pařížské

Jmenujte ulici v Praze, kde nejspíše nakoupíte módu světových značek. Pokud jmenujete Pařížskou, prosíme o opravu. Pařížská totiž přestává být módní ulicí. Móda ustupuje především šperkům a hodinkám. Právě jsme si Pařížskou prošli – a závěr? Cartier, Bulgari, Carollinum, Halada, TAG Heuer, Vertu, Hublot… k tomu nově Rolex místo Dunhillu, Tiffany místo Salvatora Ferragama a v Pařížské 16 se příští týden slavnostně pokřtí také butik Chopard, byť již od května formálně poskytuje ucelenou nabídku pánských a dámských hodinek a šperků včetně haute joaillerie. Na stejné adrese je sice Prada, ale milovnice kabelek se nemusejí děsit. Oba obchody budou mít jedno číslo popisné, ale fungovat budou vedle sebe.

Chopard bude oficiálně otevřen příští středu ve 14 za přítomnosti Evy Herzigové a kreativní ředitelky značky Caroline Scheufele. Nicméně Pařížská není nafukovací a i když se pronajímatelé pustili do souběžného využívání jednoho popisného čísla více značkami, ke spokojenosti to nevede ani u obchodů, ani u zákazníků. Louis Vuitton se ohlíží po novém a větším prostoru, už takto se omezuje v množství vystaveného zboží. Skladové prostory jsou minimální. Klient si pak neprohlédne všechno nové, a když ano, odchází znechucen milovník konzervativních kolekcí. Pařížská se stává synonymem nepřijatelného kompromisu. Například Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům