Portál FirstClass.cz a časopis FC nesdílí filozofii některých časopisů, které za luxus automaticky považují vše, co se vykoupe ve zlatě nebo osadí diamanty. Luxus je nejen o vysoké, uměle navýšené ceně. Zlatá auta jsou zvláštní kategorií. Zlatý lak či fólie dokážou navrátit půvab i výběhovému modelu. Faktem je, že v Česku není zvykem natolik křiklavě upozorňovat na svůj majetek. O to více nás udivilo, že se v zahraničních médiích, od Spojených států po Spojené emiráty, diskutuje o české firmě. A to jsou v Miami, Moskvě a Dubaji zlatými karoseriemi přejedení – viz zde.
WrapStyle, společnost se sídlem v Brně, si získala pozornost zahráním na citlivou strunu fanoušků rychlých a okázalých aut. Oděla do zlata robustní Nissan GT-R.
Všechna zahraniční média ihned upozorňují, že na první pohled nejde o originální nápad, nýbrž podobnost s mediálně známým Nissanem “Bolt Gold”, vydraženým běžeckým rekordmanem Usainem Boltem. Na druhý pohled však svůj soud začnou přehodnocovat. “Brněnský” Nissan má totiž zlato prakticky všude. Stačí zaostřit.
Karoserie je polepena zlatou vinylovou fólií. Budiž. Zlato je ovšem i tam, kde fólie být nemůže. Kola jsou potřená zlatým lakem a okna tónovaná zlatým práškem.
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům