Mít globální módní značku je jedna věc. Odpovídat za její obchodní efekt ve všech zemích, kde má zastoupení, je druhá věc a náročná. Kampaně mají být jednotné, ale jak zařídit, aby zaujaly stejně v horké Dubaji jako v chladné Skandinávii?
Zatímco většina drobných obchodníků si najme aranžéra nebo jednoduše za sklo naskládá prázdné obaly bez ladu a skladu, Louis Vuitton věří v sílu výlohy. Celou plochu se snaží proměnit v magnet a na nákupních třídách, přeplněných křiklavou konkurencí, zaujmout jinak. Jak donutit zákaznice, aby se zastavily, když design kabelek se mění jen okrajově? Výkladní skříň musí být přitažlivý a unikátní obraz. Pro letní sezonu tak opět přijde něco, co tu nebylo. Co nikoho předtím nenapadlo.
Naše víkendová otázka pro chytré hlavy zní: Proč právě zlatá kostra dinosaura bude zavěšena po celém světě na různé způsoby? Napovíme, že má dva cíle. A druhý souvisí s úspěšnou taktikou fastfoodového řetězce McDonald’s. Už tušíte?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům