Servis Emirates se zhoršuje

Letecká společnost Emirates, která spojuje mimo jiné Prahu a Dubaj, se ráda pyšní svými obchodními úspěchy a označuje sebe sama za jednu z nejlepších na světě. Marketing má ale poslední dobou lepší než poskytované služby. Kvalitu aerolinky vlastněné dubajskou vládou jsme nyní měli možnost prověřit hned na čtyřech letech: Praha – Dubaj, Dubaj – Bangkok, Bangkok – Dubaj a Dubaj – Praha.

Výsledek: Emirates se vytrvale významně zhoršuje.

Není žádná novina, že lety mezi Prahou a Dubají jsou sázkou do loterie. Úroveň servisu závisí na tom, jaký personál “chytíte” a jak se vyspí. Při letu do Malajsie (reportáž v aktuálním FC) byla horší posádka z Prahy do Dubaje. Nyní personál z Dubaje do Prahy. Jeho otrlost zašla tak daleko, že při obsluhování náročných Indů (a to uznáváme, že s touto klientelou není nejsnazší práce, nicméně Emirates také není žádná nízkonákladová společnost) stevardka odrzle uštěkla: “Myslí si, že jsou nějací supermani?” Jiná letuška, která asi chyběla, když měli kurz asertivity, okomentovala stížnost pasažérky průpovídkou: “Ona to je náročná práce, víte?”

Tak ji, chuděrko, nedělej!

To však proti návazným letům mezi Spojenými arabskými emiráty a Thajskem byla ještě idylka. Pomineme, jak neohrabaně s námi pilot Airbusu A380 v Bangkoku třískl...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům