Časopis FC kromě jiného vysvětluje rozdíly mezi myšlením bohatých a chudých lidí. Názornější příklad než tento snad ani neexistuje.
Představte si, že si pracně vybuduje a zařídíte obchod, draho zaplatíte fasádu a výkladní skříň… a pak přijde graffiti umělec a všechno Vám posprejuje.
Někdo se zhroutí, zrudne, exploduje vzteky.
Miliardář se zaraduje. Taková příležitost!
Ťukáte si na hlavu a přemýšlíte, jak se něco takového dá zpeněžit? Zapomněli jste už na fotografii spolutvůrce Yahoo Jerryho Yanga a jeho pokyn “Všude se snažte vidět obchodní příležitost”? Americký návrhář Marc Jacobs Vám budiž příkladem.
Jacobsův butik v Paříži ještě večer měl smetanově bílou omítku, ráno již posprejovanou symboly amerického dolaru a třemi velkými číslicemi 6, 8, 6 přes hlavní vchod a sousední okna.
Vandalismus? Ne, umění. O pár hodin později se k dílu přihlásil francouzský graffiti writer, který nemá jméno, jen přezdívku Kidult. Fotografii jen pyšně zveřejnil na svém Twitteru. Kidult (sloučenina slov “kid”, tedy dítě, a “adult”, tedy dospělý) vysvětlil, že neuznává...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům