V časopise FC rádi ukazujeme na podnikatelské příležitosti, které již fungují ve světě a u nás buď jsou v plenkách, nebo je neznáme vůbec. Řada nápadů působí bizarně. Aby ne, v jednoduchosti je síla. To prokazují i majitelé taxislužeb, kteří v cizině vytušili obří potenciál, jak zlákat turisty do svých vozů. Proměňují se totiž v průvodce po městech.
Je to logické. Taxikář je první člověk, díky němuž turista poznává – například cestou z letiště do hotelu – nové místo. Navíc zná zákoutí lépe než kdo jiný. “Proč se mám učit tolik ulic a památek, když to nikdy nevyužiju?” rozzlobeně reagoval jeden z uchazečů o licenci ve skotském Edinburghu. Místo, aby ho vyhodili, mu poděkovali. Měl pravdu. A aby své znalosti využili, dnes jsou řidiči tamních černých taxi vnímáni jako ambasadoři města. Ostatně podstupují 12týdenní školení, po kterém mají detailní historické znalosti.
“Tento most byl postaven… tato univerzita založena… tento...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům