“Pohrdání je nezřídka způsobeno nedostatkem informací.” Alphonse Daudet
Kamarád mě zaskočil. Vstoupil do MLM. Na tom by nebylo nic šokující, kdyby předtím multilevelovým marketingem nepohrdal. Připomněl mi Američana, kterého jsem poznal před 7 lety. Na dotaz, jak přišel k miliardě dolarů, odvětil téměř stydlivě: “Přes MLM.”
Arthur Williams byl z malého města v Georgii. Nesnášel podomní prodejce, kteří tlučou na dveře. “Přicházeli s neodolatelnou nabídkou, která ze mě učiní boháče. Sami přitom přišli pěšky nebo křápem.” Sám byl zaměstnancem pojišťovny ITT, která pojistila i jeho otce, učitele. Pak otec zemřel na selhání srdce. “Pojišťovna nám nic nevyplatila s tím, že pojistka nemůže být vyplacena při podezření, že si pojištěnec způsobil smrt sám. A za infarkt si prý může sám nepřiměřeným životním stylem.” Absurdní? Ale dle smlouvy.
Williamsův otec tak léta šetřil nadarmo. “Kdyby raději všechny peníze dal do akcií… No jo, ale jak by mohl, když akciím nerozuměl?” lamentoval Art. A z neštěstí povstal nápad. Co nabízet pojištění kombinované s investováním? Dokud nedojde k pojistnému plnění, bude s penězi nakládat profesionální makléř a zhodnocovat tak pojištěncovo portfolio!
Rozhodl se pro vlastní pojišťovnu. Dal výpověď. Jenže co dál? Na pronájem kanceláře neměl peníze. Na reklamu neměl peníze. Jak by se o jeho pojištění někdo dozvěděl? A tak začal zvonit u dveří a vysvětlovat svůj nápad. Ouha – stal se přímým prodejcem.
Protože klienti byli vůči...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům