O mazaných čtenářích aneb Dopis ke zlaté rybě jako vánoční dárek

Naši čtenáři jsou všemi mastmi mazaní. A je to dobře. 3 důkazy za všechny:

1) Zavedli jsme 2 cenové kategorie vstupenek na FC Workshop, naše předplatitele jsme zvýhodnili o 1000 Kč. Výsledek? Zájemci si k lístku vyžádali předplatné, které je vyšlo na 594 Kč. Finanční úspora 406 Kč. Tolik stojí třeba dárkové balení Jack Daniel’s Tennessee whiskey s lahví a harmonikou. A hned mají dárek na Vánoce.

2) Začali jsme místo předplatitelů hradit poštovné za zasílání časopisu FC v rámci České republiky, předplatitel tak dostával časopis přímo do schránky za stejnou cenu jako na stánku a nemusel nikde běhat. Poštovné do zahraničí ovšem nelze zahrnout do ceny časopisu, protože je dražší než samotný časopis. Výsledek? Efcéčko dál proudí za předplatiteli do ciziny jen za 99 Kč. Jak to? Hlavně slovenští čtenáři si změnili doručovací adresu na příbuzné nebo přátele v ČR a navštěvují je jednou za dva měsíce – pokaždé, když jim časopis přijde do schránky. “Upevnili ste moje príbuzenské vzťahy,” napsal nám se smajlíkem Róbert Krajčí. Finančně-poradenská společnost Fincentrum začala odebírat časopisy na pražskou centrálu s tím, že oblastní ředitelé ze zahraničí je přebírají na centrální poradě. Fincentrum tak na poštovném šetří již významné peníze a ještě má plnou účast na poradách.

3) Protože se množí lidé, kteří již vlastní předplatné mají, ale časopis předplácejí jako překvapení či dárek dalším osobám pro zvýšení motivace a chuti do života, začal Petr Casanova přikládat k...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům