V novém FC si určitě nenechte ujít naši reportáž ze křtu nového BMW řady 7 v Petrohradě. Úryvek z textu: “Nová limuzína nás vozila přes železniční přejezdy a v nejkomfortnějším režimu, při zavřených očích, jsme o přejezdu, i díky utlumení kabiny, nevěděli ani zvukově. Mohli jsme se zabořit do opěradla a vychutnat si na obrazovkách film. S přitažením předního sedadla co nejvíce k sobě jsme mohli zapnout internet a řadu 7 přetvořit na mobilní kancelář. Chlazené drink byly uloženy v boxu mezi sedadly, chyběla pouze sekretářka.”
Internet ve voze, věčné téma. Mnozí se domnívají, že je to novinka, ale kdepak. Průkopníkem bylo právě BMW, a to dokonce už v roce 2001. BMW řady 7 (E65) přineslo službu BMW Online, umožňující prostřednictvím informačního systému vozu zobrazovat předem definované informace, například počasí, novinky, okolní restaurace a hotely, ale také využít integrovaného e-mailového klienta a adresáře kontaktů. Ano, je to už 11 let. Komunikace automobilu se světem tehdy probíhala přes portál BMW Online. Po roce 2005 se systém zrychlil zavedením GPRS, po roce 2007 zavedením vyhledávací služby Google Local Search. Kdo jiný než BMW mohl být v roce 2007 prvním výrobcem automobilů na světě, který umožnil obsažné vyhledání...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům