Když se řekne Aston Martin, mnozí si setrvačně představí Jamese Bonda. Protivné je to i samotným britským výrobcům. Ne každý klient totiž hodlá být ztotožněn s neporazitelným silákem, který nakonec každé auto rozšmelcuje. Jako by se zcela zapomínalo na design a schopnosti vozu. Z velké analýzy, jak na tom automobilka vlastně je, vzešel překvapivý závěr: Aston Martin téměř vůbec nepatří k volbě žen. Vítězí Audi, BMW a Bentley. A tak v Gaydonu, sídle britské firmy, bouchli do stolu.
Ve vší tichosti se majitel, britské konsorcium Prodrive, rozhodl pozvat na 20. září 30 potenciálních dámských klientek z významných společenských kruhů. Identitu vůbec neznáme, ani národnost. Víme pouze, že zakázková divize uspořádala Ladies Day a řidičky měly možnost prověřit si celé portfolio od V8 Vantage po čtyřdveřový Rapide. Astonu nešlo o to primárně prodat, ale spíše získat něco daleko cennějšího – zpětnou vazbu na současnou modelovou řadu. Žen se totiž skoro nikdo neptá. Při testovacích jízdách usedají za volant piloti formule 1, jiní profesionální jezdci, v krajním případě dobře platící zákazníci, ale žádné ženy. Jako se vžil názor “žena za volantem, auto bez řidiče”. Přitom dopravní statistiky nejsou...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům