Fotila se s dalajlámou, měla prestižní rozhovor ve Financial Times, byla ozdobou společnosti, která poskytuje leteckou přepravu soukromými tryskáči a dokonce nese její jméno – Grossmann Jet Service. Nicméně její dny v této firmě jsou možná sečteny. Podle našich obvykle dobře informovaných zdrojů má Dagmar Grossmann slábnoucí pozici, ani lidé z oboru o ní už nevědí a zřejmě pomalu mizí ze scény.
Dagmar Grossmann zůstala formálně v čele společnosti Grossmann Jet Service, ačkoli ta už jí nepatřila. Před pěti lety ji zcela ovládl Atlantik IB ropného magnáta Karla Komárka prostředního. Komárek, který potřeboval servisní společnost pro správu svých vlastních letadel, původně s Rakušankou Grossmann tuto značku založil a spoluvlastnil, ale poté odkoupil 49procentní podíl paní Dagmar a stal se jediným majitelem Grossmann Jet Service. Štěstí však neudělal. Firma je podle našich informací dlouhodobě ve ztrátě a Komárek je nervózní tím spíš, že již předtím čtyři roky ovládal jinou leteckou společnost Charter Air (dříve Fischer Air), a tu poslal do likvidace.
Paní Dagmar Grossmann může zlomit vaz rok 2006, kdy při prodeji svého podílu Komárkovi tvrdila, že obrat Grossmann Jet Service vzroste ještě týž rok o 75 procent. Tomu měla odpovídat i výše odstupného. “Za uplynulý rok jsme dosáhli obratu kolem 150 milionů korun a zisku v řádu milionů korun,” hlaholila tehdy. Jenže dnes vydaný tištěný magazín First Class odhaluje, že Grossmann Jet Service jen za...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům