Karl Lagerfeld si přišel stěžovat. Shu Uemura mu za to dal kšeft

Karl Lagerfeld, ten má život. Nejenže sedí v teplém křesle kreativního ředitele módní značky Chanel, ale ještě si tu a tam odbíhá na vedlejšáčky do jiných značek. Smlouva mu to umožňuje. Nyní přeskočil i do jiného oboru. Získali jsme snímky, jak si dojednává spolupráci s japonským kosmetickým gigantem Shu Uemura. V listopadu vyjede zvláštní linie s Lagerfeldovým podpisem.

Ptáte se, co může módní návrhář přidat do kosmetiky, když flakon nemá rukáv, střih ani specificky tkanou směs? Navzdory dobrým vztahům s Lagerfeldem, který aktuální vydání tištěného FC kromě obsáhlého rozhovoru opatřil podpisem na titulní straně, uznáváme, že to neprozradil ani nám. Tedy jakous takous odpověď jsme od něj dostali. Takzvanou oficiální. Na odbytí. Shu Uemura ručně barví své oční stíny a Lagerfeld nám prostřednictvím svého agenta vzkázal: “Žádný jiný výrobce prý nenabízí tak krásné barvy.” To mu ovšem až tak upřímně nevěříme. Totéž Lagerfeld říkal loni v listopadu o francouzském kosmetickém řetězci Sephora, s nímž tehdy spolupracoval a vychvaloval jeho barvy očních stínů a barev laků na nehty. No, je to nutné nejspíš brát tak, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

Pátrali jsme po skutečných důvodech spolupráce na vlastní pěst a výsledek nás překvapil. Podle zdroje blízkého Lagerfeldovu soukromí Karl používá stíny Shu Uemura již dvacet let, ale nikoli na obličej, ale na malování skic. Protože ale Shu...

Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům