Hádanky, které přinášíme čtenářům, mají méně zabavit a více inspirovat, rozkmitat myšlení bohatých a vyvolat zamyšlení sama nad sebou. Jsme rádi, že se to daří.
S vyluštěním Rockefellerovy hádanky (uhodnuta prvním po 50 hodinách) se roztrhl pytel s ohlasy, že tedy jdete do svého snu, ačkoli (právě proto, že) vás jiní odrazují a nevěří vám. Zda jste vážně své sny uskutečnili, už nevíme. Ale účel byl splněn.
Pohádka Donalda Trumpa (první úplná odpověď až po 60 hodinách), kterou jsme uveřejnili teprve před 2 týdny, už dovedla jednu ze správných luštitelek dokonce k turborychlému podnikatelskému záměru a také úspěchu. Slečna, jejíž jméno nelze z pochopitelných důvodů publikovat, totiž stejně jako dvořané pochopila, jaká moc se skrývá v jediném symbolu. “Od ukončení studií v letošním roce jsem nemohla sehnat práci. Pro někoho jsem mladá, bez zkušeností, pro jiného stará, s rizikem otěhotnění. A hlavně každý mluví o krizi. Poslední pohovor jsem absolvovala ve středu 4. září, den před zveřejněním Trumpovy pohádky. Až do neděle jsem v ní ležela,” píše naše předplatitelka, kterou vyřešení dovedlo k tomuto uvažování:
“Každá firma chce vydělávat.
Aby vydělávala, musí mít spokojené, vracející se zákazníky.
Aby se zákazník spokojeně vracel, musí mít zdravé ceny a perfektní služby.
Úspěch tedy především souvisí s vnitřkem firmy – jestli všichni efektivně pracují a zda právě v dnešní době, kdy je krize a nezaměstnanost, není v této firmě poněkud přezaměstnanost.” Už tušíte? Ano, mystery shopping jinak. Ne nastražený klient, který na žádost majitele firmy prověřuje služby poskytované jeho zaměstnanci. Ale nastražený pracovník, který splyne s...
Chcete pokračovat ve čtení?
Vytvořte si ZDARMA účet a získejte přístup ke všem článkům